مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

لگو 354 قطعه ماشین بتمن LARI کد: 11351

لگو ماشین بتمن 354 قطعه BATLEADER دارای 354 قطعه است. این لگو شامل 2 آدمک جوکر و بتمن، جوکر با اسلحه شلیک کننده، بت موبیل همراه با اسلحه، نشان بتمن اضافه است. با این لگو به نبرد هیجان انگیز جوکر و بتمن بروید. بتمن سوار بر بت موبیل یا ماشین خود برای نجات گاتهام ،به نبرد جوکر که اسلحه ای مخصوص در دست دارد میرود. ماشین بتمن در این لگو از طراحی زیبا و دقیق برخوردار است.

قطعات این محصول در اندازه‌های مناسب برای کودکان طراحی و ساخته شده است. این اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان در گروه‌های سنی بالای 6 سال مناسب است.

اسباب بازی مناسب برای کودک باید در رشد هوش و مهارت های زندگی‌اش نقش داشته باشد. اسباب بازی‌های ساختنی و به ویژه لگو فراهم کننده بستری برای رشد هوش فضایی و تجسمی کودک و نوجوان و همچنین تقویت هوش منطقی و ریاضی و خلاقیت آن‌ها هستند. همچنین لگوها طوری ساخته شده‌اند که برای کودکان زمینه آشنایی و کسب مهارت مقدماتی در زمینه‌های علوم مختلف مانند مهندسی، ریاضی و به ویژه رباتیک را مهیا می‌کنند.

مضاف بر این بازی با لگو و ساخت سازه‌های آن به رشد مهارت‌های زیادی از جمله دست ورزی و حرکات ظریف دست و انگشتان و سایر مهارت‌ها که در پایان این متن آمده است، کمک می‌کند. توجه داشته باشید که به دلیل وجود قطعات کوچک و قابل بلعیدن این محصولات باید دور از دسترس کودکان زیر سه سال قرار گیرد.

ادامه مطلبShow less
700,000 تومان
ناموجود
موجود شد خبرم کن!
بستن
مرجع:
5591022297168
نام تجاری:
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
جزئیات محصول
5591022297168

کیف پول

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم