مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

میتسوها ، دختر دبیرستانی که در یک شهر کوچک در کوهستان زندگی می کند ، خواب دیده است که پسری است که در توکیو زندگی می کند. تاکی ، پسر دبیرستانی در توکیو ، خواب می بیند دختری است که در یک شهر کوچک کوهستانی عجیب زندگی می کند. با به اشتراک گذاشتن اجسام ، روابط و زندگی ، این دو به طور جدایی ناپذیری با یکدیگر عجین شده اند - اما آیا در ملیله بزرگ سرنوشت ارتباطی واقعا غیرقابل تفکیک است؟

البته نا گفته نماند که این کتاب احساسات شخصیت ها را به گونه ای بررسی می کند که فیلم این داستان قادر به انجام آن نبود و در واقع به شما کمک می کند داستان را بهتر درک کنید.

ادامه مطلبShow less
145,000 تومان
مرجع:
9782376320128
نام تجاری:
توضیحات

یک انیمه رمانتیک فانتزی به نویسندگی و کارگردانی ماکوتو شینکای است که در سال 2016 منتشر شد. این فیلم برگرفته از رمانی به همین نام، اثر شینکای در ژوئن 2016 است. نخستین نمایش اسم تو در تاریخ سوم ژوئیه 2016 و در طی همایش انیمه اکسپو در لس آنجلس، کالیفرنیا بود و سپس در 26 اوت 2016 در کشور ژاپن اکران شد.

این فیلم بسیار مرد تحسین منتقدین قرار گرفت، که آن را به دلیل سبک پویا نمایی و تاثیرات احساسی ستودند، و همچنین یک موفقیت تجاری محسوب میشد و تا ژانویه 2017 با فوشی معادل 331 میلیون دلار عنوان چهارمین فیلم پر فروش تاریخ در کشور ژاپن، و پر فروش ترین فیلم انیمه تاریخ را به خود اختصاص داده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9782376320128

مشخصات

نویسنده
ماکوتو شینکاری
قطع
رقعی
نوع جلد
شومیز
تعداد صفحات
224

از همین نویسنده

سایر کتاب های همین ناشر

کیف پول

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم