مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

دست کش مچ بندی تیر پرتاب کن کد: WL11187-42

دست کش مچ بندی تیر پرتاب کن کد: WL11187-42  شبیه سازی شده ی دستکش مرد عنکبوتی است که کودک هنگام بازی با آن احساس قهرمان بودن نیز دارد. ابعاد این محصول متناسب با دست کودکان طراحی شده. دارای سه عدد تیر با کله بادکش جهت چسبیدن به سیبل میباشد. استفاده از این اسباب بازی بسیار آسان است تا کودکان به راحتی بتوانند بازی کنند.

ادامه مطلبShow less
185,000 تومان
مرجع:
55001550
توضیحات

دست کش مچ بندی تیر پرتاب کن کد: WL11187-42 شبیه سازی شده ی دستکش مرد عنکبوتی است که کودک هنگام بازی با آن احساس قهرمان بودن نیز دارد. ابعاد این محصول متناسب با دست کودکان طراحی شده. دارای سه عدد تیر با کله بادکش جهت چسبیدن به سیبل میباشد. استفاده از این اسباب بازی بسیار آسان است تا کودکان به راحتی بتوانند بازی کنند.

ابتدا دستکش را به دست کرده و بعد بند را به دستگاه وصل نموده و روی مچ قرار داده و سپس بند را به دور مچ محکم ببنید، حالا می توانید تیر را داخل تیرانداز گذاشته و محکم فشار دهید تا دستگاه مسلح گردد . هم اکنون می توانید با انگشت بزرگ چکانه ای که تقریبا داخل کف دست شما قرار گرفته را به سمت پایین فشار دهید تا تیر پرتاب گردد. بوسیله بادکشی که روی تیر وصل شده ، تیر پس از پرتاب به سطوح صاف یا سیبل می چسبد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55001550

کیف پول

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم