مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

ما شروعش می کنیم

کالین هوور، رمان‌نویس آمریکایی، در کتاب ما شروعش می‌کنیم زندگی لیلی را که شخصیت اصلی کتاب «ما تمامش می‌کنیم» بود، ادامه می‌دهد. او در کتاب اول، به مسئله‌ی خشونت خانگی می‌‌پردازد و در کتاب دوم، از عشق حقیقی و امید صحبت می‌کند. نثر او به‌قدری پراحساس است که خواننده را به همدردی وامی‌دارد. این کتاب در سال 2022، رتبه‌ی اول لیست پرفروش‌ترین‌های‌ مجله‌ی نیویورک‌ تایمز را کسب کرد.

ادامه مطلبShow less
250,000 تومان
مرجع:
9786003841932
نام تجاری:
توضیحات

کالین هوور نویسنده‌ی کتاب، قصد دارد داستانی را شروع کند که در کتاب پیشین او، به پایان رسیده بود. او در کتاب ما شروعش می‌کنیم قصه‌ای را ادامه می‌دهد که برای خواننده آشناست؛ اما این‌بار عاشقانه‌تر و با نثری لبریز از احساس. لیلی، شخصیت اصلی داستان، در کتاب «ما تمامش می‌کنیم» با رابطه‌ای توهین‌آمیز سروکله می‌زند. اما در جلد دوم، با اولین عشق زندگی‌اش برخورد می‌کند، و با ماجراهای عاشقانه‌ و پرتلاطمی همراه می‌شود. در واقع این کتاب، درباره‌ی بارقه‌ی امیدی است که در دل لیلی روشن شده. راوی این رمان عاشقانه، در فصل‌های مختلف کتاب، بین لیلی و اولین معشوق او، اطلس، تغییر می‌کند. به همین خاطر، خواننده ماجرای این عشق قدیمی را از زبان هر دو طرف رابطه می‌شنود.

کالین هوور در کتاب اول، به دشواری‌های زندگی لیلی پرداخته. به همین خاطر خواننده دقیقاً می‌داند او با چه معضلاتی مواجه بوده و برای رسیدن به این نقطه، چه مسیری را طی کرده. بنابراین در کتاب ما شروعش می‌کنیم، خواننده را با گذشته‌ی اطلس و مشکلاتی که پشتِ‌سر گذاشته آشنا می‌کند. نویسنده از این طریق، تصویر کاملی از موقعیت فعلی شخصیت‌ها و گذشته‌ی هر یک در اختیار مخاطب می‌گذارد. همین ویژگی‌ها در نوشتار کالین هوور است که احساسات خواننده را درگیر می‌کند.

آسیب‌هایی که هر کدام از شخصیت‌های داستان پشت سر گذاشته‌اند، باعث شده که دیدار دوباره‌ی آن‌ها عاشقانه‌تر از دفعه‌ی اول باشد، اما به این معنا نیست که به‌راحتی می‌توانند از کنار هم بودن لذت ببرند. گذشته از بین نرفته و هنوز ردی از آن بر زندگی لیلی سایه می‌اندازد و ماجرای عاشقانه‌ی این دو دلداده را با چالش مواجه می‌کند. در واقع لیلی قدم‌های بزرگی برای زندگی خود برداشته اما اکنون باید با مشکلات جدیدی روبه‌رو شود. این‌جاست که نویسنده در کتاب ما شروعش می‌کنیم از سختی‌ها و ناامیدی‌های عشق می‌گوید و از بازگو کردن جنبه‌های ناخوشایند آن، ترسی ندارد. او حقایق را، به همان تلخی و برندگی که در زندگی واقعی هستند، تعریف می‌کند. حقیقی بودن وقایع در داستان‌های کالین هوور، و ظرافتی که در خلق شخصیت‌ها به کار می‌برد، احساس همدردی خواننده را برمی‌انگیزد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9786003841932

مشخصات

نویسنده
کالین هوور
مترجم
آرتمیس مسعودی
قطع
رقعی
نوع جلد
شومیز
تعداد صفحات
352

سایر کتاب های همین ناشر

کیف پول

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم