مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت

کتاب راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت نوشته اریک یورگنسن و ترجمه فریده صالحی است. ناوال راویکانت سرمایه‌گذار و کارآفرین هندی است که در شرکت‌های موفقی چون توییتر و اوبر سرمایه‌گذاری نموده است. او مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران اِینجِل‌لیست نیز هست.

ادامه مطلبShow less
72,000 تومان
مرجع:
9786222543099
نام تجاری:
توضیحات

اریک یورگنسن گفته است کتاب راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت را کاملاً از روی رونوشت‌ها، توییت‌ها و صحبت‌های منتشرشدهٔ خود ناوال نوشته. تلاشش این بوده که حرف‌های ناوال را با زبان خودش ارائه کند. مصاحبه‌ها رونویسی، ویرایش و مجدداً تنظیم شده‌اند تا روان‌تر باشند. او تمام تلاشش را کرده تا ایده‌های ناوال را از قول خود او نقل کند.

 او درباره ناوال می‌گوید: «ناوال یکی از باهوش‌ترین و شجاع‌ترین کسانی است که تاکنون ملاقات کرده‌ام. نه آن شجاعتی که بخواهد «بدون فکرکردن درون آتش برود»؛ بلکه «عمیق فکر می‌کند و به همه می‌گوید که روی آتش اشتباهی تمرکز کرده‌اند». او به‌ندرت در توافقی عمومی قرار می‌گیرد. منحصربه‌فردبودن دنیا، سبک زندگی، روابط خانوادگی و موفقیت‌های استارت‌آپی او بازتاب انتخاب‌های آگاهانه‌ای است که برای انجام‌دادن متفاوت کارها در پیش گرفته است.»

مطالب این کتاب خیلی خوب به شما نشان می‌دهد که دقیقاً درون ذهن و فکر ناوال این کارافرین نابغه چه می‌گذرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9786222543099

مشخصات

نویسنده
اریک یورگنسن
مترجم
فریده صالحی
قطع
رقعی
نوع جلد
طلاکوب
تعداد صفحات
200

سایر کتاب های همین ناشر

کیف پول

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم