مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

سندروم دختر خوب

کتاب سندروم دختر خوب نوشتهٔ بورلی انگل با ترجمهٔ الهام احمدزاده در نشر نون چاپ شده است. اِنگِل با معرفی گونه‌های مختلف دختران خوب به شما کمک می‌کند دریابید آیا از این سندروم رنج می‌برید یا نه و با ارائهٔ توصیه‌های خردمندانه و تمرینات و نسخه‌های عملی، گام‌به‌گام، به شما می‌آموزد خود واقعی‌تان را بپذیرید و قاطعانه به دیگران نشان دهید کجا به حریم شما تجاوز و از شما سوءاستفاده کرده‌اند.

ادامه مطلبShow less
249,000 تومان
مرجع:
9786227566093
نام تجاری:
توضیحات

بورلی اِنگِل، روان‌پزشک و روان‌درمانگر مطرح آمریکایی، بیش از سی و پنج سال است در زمینهٔ کمک به قربانیان سوءاستفاده‌های جنسی، جسمی و عاطفی و نیز در حوزهٔ مسائل زنان فعالیت می‌کند. کتاب‌های او بارها نامزد دریافت جوایز گوناگون، ازجمله جایزهٔ بهترین کتاب برای زندگی بهتر، بوده‌اند و به زبان‌های بسیاری ترجمه شده‌اند. او بارها در برنامه‌های تلویزیونی مطرحی چون برنامهٔ اُپرا وینفری حضور داشته است.

کتاب سندروم دختر خوب نتیجهٔ بررسی مسائل و معضلات صدها زنی است که برای دریافت مشاوره به بورلی اِنگِل مراجعه کرده‌اند، زنانی که تنها راه‌حل برای دوست داشته شدن و جلب توجه و رضایت اطرافیان را در خوب بودن می‌بینند، زنانی که با خوب بودن این پیام را به اطرافیان خود منتقل می‌کنند که حدومرز مشخص روانی یا فیزیکی با دیگران ندارند و نمی‌توانند در برابر درخواست اطرافیان از وقت، انرژی و حریم خود دفاع کنند.

از جا بلند شوید، رشد و ترقی خود را از دیگران مستقل کنید و جسارت و ارادهٔ لازم برای تبدیل‌شدن از یک دختر خوب به یک زن قدرتمند را بیابید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9786227566093

مشخصات

نویسنده
بورلی انگل
مترجم
الهام احمدزاده
قطع
رقعی
نوع جلد
شومیز
تعداد صفحات
288

سایر کتاب های همین ناشر

کیف پول

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم