مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

مینیمالیسم ساده گرایی و زندگی با معنا

همرنگ شدن با جماعت به دارویی می‌ماند که بسیاری از آدم‌ها با آن خوددرمانی می‌کنند. جاشوا فیلدز ملبورن و رایان نیکدیمس در کتاب مینیمالیسم: ساده گرایی و زندگی با معنا به ما نشان می‌دهند که شادی از درون ما نشئت می‌گیرد و اشتباه محض است اگر برای رسیدن به خوشبختی خرید کنیم یا با دیگران چشم‌وهم‌چشمی کنیم.

ادامه مطلبShow less
99,000 تومان
مرجع:
9786227566390
نام تجاری:
توضیحات

خوشحال نیستید؟ پس، این را بخرید، آن را بخرید. چیزی بخرید. با خانوادۀ جونز، ترامپ، کارداشیان چشم‌وهم‌چشمی کنید. شما نیز می‌توانید مانند آن‌ها باشید، مگر نه؟ همگی می‌دانیم که این کارها اشتباه است، اما همچنان این راه را ادامه می‌دهیم. سعی می‌کنیم به‌روز باشیم، خودمان را تا سطح انتظارات جامعه بالا بیاوریم، به خودمان زیادی فشار بیاوریم تا چیزی یا کسی بشویم که نیستیم. در میان این هیاهو، کتاب مینیمالیسم (Minimalism: Live a Meaningful Life) قرار است دربارۀ ما و چگونگی داشتن یک زندگی معنادار سخن بگوید.

درحالی‌که، در نتیجۀ این انتظارات، آدم‌ها بیشتر از قبل دچار اضطراب می‌شوند، جاشوا فیلدز ملبورن (Joshua Fields Millburn) و رایان نیکدیمس (Ryan Nicodemus) به ما می‌گویند که تقریباً تمام فشاری که احساس می‌کنیم کاملاً درونی است. قطعاً این فشار تحت تأثیر عوامل خارجی است، اما بدین معنی نیست که باید طعمۀ آن شویم. ما نباید تحت تأثیر این عوامل قرار بگیریم. زیرا حتی اگر یک کارداشیان، ترامپ یا جونز بشویم، باز هم خوشحال نخواهیم بود. شادی از درون نشئت می‌گیرد، و هدف این کتاب کمک به ما در مکاشفه است.

در کتاب مینیمالیسم ابزارهایی ارائه شده که به‌صورت عملی قابل استفاده‌اند، ابزارهایی که می‌توانیم از آن‌ها برای جست‌وجوی یک زندگی معنادار استفاده کنیم. کل این کتاب را می‌توان در عرض یک یا دو روز خواند، اما این کتاب در هفت فصل کوتاه جمع‌بندی شده تا به‌راحتی در یک هفته قابل خواندن باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9786227566390

مشخصات

نویسنده
جاشوا فیلدز ملبورن
مترجم
آذین سرداری
قطع
رقعی
نوع جلد
شومیز
تعداد صفحات
134

از همین نویسنده

سایر کتاب های همین ناشر

کیف پول

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم