مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

ساز و باز ماشین

ساز و باز ماشین یک ساختنی زیبا و جذاب برای ساخت ماشین می باشد. این بازی به گونه ای طراحی شده است که پس از ساختن آن کودک دارای یک اسباب بازی می شودکه می توانند با این وسیله ساخته شده بازی نمایند . استحکام قطعات و طراحی زیبا و رنگ بندی مناسب و مطابق با اصول روانشناسی کودک از لحاظ طراحی این امکان را به کودک می دهد که به دفعات ماشین را باز کرده و مجداداً بسازد.

ادامه مطلبShow less
20,000 تومان
ناموجود
موجود شد خبرم کن!
مرجع:
6266287324145
توضیحات

آیا مایل هستید که فرزندی خلاق و با اعتماد به نفس داشته باشید؟؟؟آیا علاقه مندی های کودکتان برای شما حائز اهمیت است؟؟؟آیا میخواهید که فرزندتان با دنیای ساختنی ها آشنا شود و ذهن خود را پرورش دهد؟؟؟ اگر میخواهید که فرزندی خلاق داشته باشید و به علایقش توجه کنید او را با دنیای اسباب بازی های ساختنی  آشنا کنید. در ذهن کودک شما علاقه‌ های فراوانی وجود دارد، علاقه به کشف دنیای پیرامون، علاقه به یافتن پاسخ برای سوالهای فراوان ذهنش، علاقه به خراب کردن و از نو ساختن و هزاران علاقه دیگر که با توجه به مهارت کودک تغییر میکند.

در بسته ماشین فکر آذین ۱۷قطعه پلاستیک رنگی با طراحی خوب و لبه های گرد وجود دارد

که کودک بدون آسیب به دستانش به سادگی یک ماشین دوست داشتنی مشابه با ماشین واقعی خلق میکند و با هربار ساختن آن موفقیتش را جشن میگیرد و با اعتماد به نفس بالا توانایی خود را به اثبات می رساند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
6266287324145

کیف پول

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم