مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

هواپیمای کنترلی کد: A600

هواپیمای کنترلی حرفه ای مدل DHC-2 A600 محصول شرکت دانش بنیان معروف چینی XK Innovation می باشد. این RC Aeroplane صرفا یک هواپیمای تفریحی برای گذراندن اوقات فراغت و سرگرم شدن می باشد . طراحی فوق العاده خاص و ظاهر زیبا این هواپیما در کنار کنترلر رادیویی آن که بسیارهوشمندانه و خوش دست طراحی شده است می تواند لذت پرواز با یک هواپیمای کنترلی را به بهترین شکل ممکن برای شما به ارمغان بیاورد.

ادامه مطلبShow less
3,250,000 تومان
ناموجود
موجود شد خبرم کن!
بستن
مرجع:
9789651182433
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
توضیحات

هواپیمای کنترلی پنج کاناله XK DHC-2 A600

هواپیمای کنترلی حرفه ای مدل DHC-2 A600 محصول شرکت دانش بنیان معروف چینی XK Innovation می باشد. این RC Aeroplane صرفا یک هواپیمای تفریحی برای گذراندن اوقات فراغت و سرگرم شدن می باشد . طراحی فوق العاده خاص و ظاهر زیبا این هواپیما در کنار کنترلر رادیویی آن که بسیارهوشمندانه و خوش دست طراحی شده است می تواند لذت پرواز با یک هواپیمای کنترلی را به بهترین شکل ممکن برای شما به ارمغان بیاورد.

 

این هواپیما بدلیل ویژگی هایی که دارد طرفداران خاص خود را در بازار دارد برخی از این ویژگی عبارت اند از بدنه فومی EPS که در هنگام پرواز پایداری و سبکی را به همراه دارد ، موتور براشلس در Airplane به کار گرفته شده و هواپیما دارای قابلیت 3D برای حرکات نمایشی می باشد و.... . در ادامه با بررسی بیشتر این ویژگی ها با شما خواهیم بود تا به شما در انتخاب یک محصول کنترلی مناسب کمک کنیم.

 

مشخصات فیزیکی

بدنه ی این هواپیما از جنس فوم EPS ساخته شده است ، این ویژگی در کنار بال رو بودن RC Airplane یک پرواز بسیار پایدار را برای شما به همراه می آورد و همچنین به دلیل حالت پذیر بودن این جنس از فوم ، بدنه هواپیما بسیار مقاوم بوده و آن را در مقابل ضربات ناشی از سقوط یا برخورد به اشیاء مقاوم می سازد . بال های این هواپیمای رادیویی ابعادی 58 سانتی متری دارند و بدنه این هواپیما نیز به طول 53 سانتی متر می باشد و وزن Aircraft در هنگام پرواز 100 گرم است و با توجه به این مشخصات شما می تواند یک پرواز سبک و بی نظیر را با این هواپیما تجربه کنید.

 

انجام انواع مختلف حرکات نمایشی

با توجه به طراحی هوشمندانه بال های این Aeroplane و همچنین قابلیت 3D این هواپیمای کنترلی شما می توانید انواع مختلف حرکات نمایشی و هیجان انگیز همچون برعکس کردن Aircraft ( ریورت ) و چرخش کامل و... را انجام دهید و خود را با آن سرگرم و خوشحال کنید . همچنین این هواپیما دارای قابلیت 6G نیز می باشد، این قابلیت Airplane را در آسمان پایدار و با ثبات می کند و کنترل آن را ساده می کند . همچنین قابلیت سوئیچینگ سریع بین این دو آپشن نیز وجود دارد.

 

باتری لیتیوم پلیمر

شرکت XK Innovation یک باتری لیپو 7.4 ولت 300 میلی آمپری را به عنوان منبع تغذیه این هواپیمای کنترلی قرار داده است . باتری های لیپو به عنوان باتری های با کیفیت و قدرتمند شناخته می شوند که می توانند به راحتی نیروی مورد نیاز جهت فعالیت موتورهای این نوع هواپیما ها را تامین کنند . این باتری برای فول شارژ شدن به مدت زمان 30 الی 60 دقیقه ایی نیاز دارد و پس از فول شارژ شدن می تواند هواپیمای شما را به مدت زمان 10 الی 12 دقیقه در آسمان نگه دارد . همچنین باتری این Aircraft قابل ارتقا نیز می باشد و شما می توانید با ارتقا باتری مدت زمان و کیفیت پرواز خود را افزایش دهید.

 

هواپیمای مدل DHC-2 A600 دارای موتور براشلس

این پرنده دارای یک موتور براشلس 1404 می باشد که می تواند هواپیمای شما را به راحتی و با بهترین کیفیت ممکن به پرواز در آورد. موتور های براشلس دارای ویژگی ها و کیفیت بسیار بهتری نسبت به موتور های معمولی هستند . در این هواپیما نیز از سروو Servo موتورهای نانو سرووی 5 گرمی استفاده شده که وظیفه ی تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی دو جهته را در هواپیما به عهده دارد و پرنده ی شما را به حرکت در می آورد.

 

کنترل کننده سرعت هواپیمای A600

کمپانی XK یک کنترل کننده سرعت 15 آمپری جهت راه اندازی و راندمان اصلی موتور بر روی برد اصلی این پرنده استفاده کرده است . دکمه های کنترل سرعت بر روی ریموت کنترل هواپیما قرار دارند و شما با استفاده از آن ها می توانید سرعت پرنده خود را به دو حالت کند یا سریع تغییر دهید .

کنترلر رادیویی 2.4Ghz پنج کاناله

کنترلر رادیویی این پرنده یک ریموت کنترل حرفه ای و خوش دست می باشد و با آن می توانید به سادگی پرنده خود را به کنترل بگیرید . این ریموت کنترل با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 کانال می تواند هواپیمای کنترلی شما را تا برد 300 متری کنترل کند . جهت کنترل هواپیما دکمه ها و جوی استیک هایی بر روی دکمه قرار گرفته اند تا به شما در کنترل پرنده کمک کنند . این ریموت کنترل برای تغذیه نیازمند به 4 عدد باتری 1.5 ولتی قلمی می باشد.

پرواز در فضای باز

با توجه به ریموت کنترل این پرنده که تا برد 300 متری می تواند هواپیما را کنترل کند ، این RC Aeroplane مناسب فضا های باز یا فضا های بسته بزرگ می باشد و شما می توانید در این فضا ها نهایت لذت و هیجان و تجربه خلبانی با یک هواپیمای شبیه ساز را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

تیکاف و لندینگ لذت بخش

این هواپیما دارای دو چرخ در زیر هواپیما می باشد که می توانید با آن یک لندینگ یا فرود آمدن هیجان انگیز را تجربه کنید . البته برای این کار نیاز به کمی تمرین دارید تا هواپیمای کنترلی شما صدمه ایی نبیند . همچنین وجود این چرخ ها هیجان خاصی را به تیکاف یا بلند شدن پرنده کنترلی از زمین می دهد.

 

بسته بندی شامل :

این هواپیما در بسته بندی شیک و زیبا به همراه تمام وسایل مورد نیاز و دفترچه راهنما برای مشتری ارسال می گردد . محتویات پکیج این هواپیما شامل موارد زیر می باشد :

 

یک عدد هواپیمای XK-A600

یک عدد ریموت کنترل

یک عدد تیغه اضافه

یک عدد باتری

یک عدد شارژر

چرخ های لندیگ

یک عدد کابل شارژ USB

دفترچه راهنما

 

مشخصات کلی در یک نگاه

شرکت سازنده : XK

مدل : A600

جنس : فوم EPS

قابلیت های ویژه: سیستم حرکات آکروباتیک 3D و 6G

سایز محصول: طول بال ها 58 سانتی متر و طول بدنه هواپیما 53 سانتی متر

وزن هنگام پرواز : 100 گرم

فرستنده : 4Ghz

برد ریموت کنترل : 300 متر

موتور : موتور قدرتمند براشلس مدل 1404

باتری : 7.4 ولت 300 میلی آمپری 2 سل مدل لیوپ

زمان پرواز : 10 - 12 دقیقه

زمان لازم برای فول شارژ باتری : 30 60 دقیقه

سن مناسب برای استفاده هواپیما : 14 سال به بالا

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9789651182433

کیف پول

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم