مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

در جست و جوی دلتورا (مجموعه اول جلدهای 1 تا 4)

تنها فکرش این بود که تندتر بدود. اما فقط نیمی از راه را طی کرده بود و نمی توانست تندتر از این بدود. حالا تخته ها زیر پایش سر می خورند و رها می شدند. او سکندری می خورد، می افتاد و طناب دست هایش را می سوزاند. بین زمین و هوا تاب می خورد. نمی دانست پایش را کجا بگذارد. و در حالی که با درماندگی، در آن کوران باد آویزان مانده بود، تخته های مقابلش –تخته هایی که تنها راه رسیدن او به محل امن بودند- به کناری لغزیدند و در رودخانه زیر پایش افتادند.

او با درد، دستش را به طناب شلی که در هوا آویزان بود –تنها چیزی که از پل باقی مانده بود- گرفت و خود را جلو کشید. سعی می کرد به آنچه زیر پایش بود و اینکه اگر دستش ول می شد، چه اتفاقی می افتاد، فکر نکند.

ادامه مطلبShow less
240,000 تومان
بستن
مرجع:
9789644176845
نام تجاری:
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
توضیحات

اثری است از امیلی رودا به ترجمه محبوبه نجف خانی و چاپ انتشارات قدیانی. جنگل های سکوت، دریاچه اشک، شهر موش ها و شن های روان چهار جلد ابتدایی این مجموعه اند که در کتاب حاضر گردآوری شده اند. داستانی مهیج، جذاب، خواندنی و فانتزی که سه شخصیت اصلی آن برای یافتن هفت گوهر یعنی یاقوت زرد، لعل بنفش، الماس، زمرد، سنگ لاجورد، یاقوت سرخ و اوپال، تکمیل کمربند دلتورا و شکست خادمان ارباب سایه های اهریمنی با یکدیگر همسفر می شوند و سرزمین دلتورا را زیر و رو می کنند، آن ها مجبور می شوند مبارزات و مراحل سختی را پشت سر بگذارند، حوادث غیر قابل پیش بینی را مدیریت کنند و تصمیماتی هوشمندانه اتخاذ نمایند تا با موفقیت به هدفشان دست یابند

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9789644176845

مشخصات

نویسنده
امیلی رودا
مترجم
محبوبه نجف خانی
قطع
رقعی
نوع جلد
گالینگور
تعداد صفحات
450

از همین نویسنده

سایر کتاب های همین ناشر

کیف پول

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم