مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

عشق های فراموش شده (انیسه خاتون و توپازخان)

انیسه توی اتاقش نشسته بود و زانوهایش را بغل زده بود. به حرف‌های همدم فکر می‌کرد، به حسی که در دلش داشت. مثل روزهای اول نوروز تازه شده بود. صدای خنده‌های ابریشم حرمسرا را پر کرده بود. انیسه از اتاق بیرون زد. کسی در راهروها نبود. حیاط خلوت بود. باد روی زمین می‌چرخید و برگ‌ها را جلو می‌برد. انیسه برای اولین‌بار در حیاط چرخید. کاخ به نظرش زیباتر از روزهای قبل می‌آمد. دنیا در نگاهش نو شده بود. حس می‌کرد تازه متولد شده. حیاط پشتی پر بود از گونی‌های سنگ نمک و سیب زمینی، زیرشان الوار چیده بودند و آمد...

ادامه مطلبShow less
51,000 تومان
بستن
مرجع:
9786008025009
نام تجاری:
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
توضیحات

ماجرای دلدادگی توپازخان، شاهزاده‌ی ایرانی به کنیز تازه‌وارد حرمسرای برادرش، سلطان محمد. انیسه، دختر زیبا‌رویی که دل از هر دو برادر با هم برده است. ماجرای عشقی ممنوعه … با رفتن انیسه به حرمسرا، توپازخان تلاش می‌کند تا دلبر برادرش را فراموش کند، اما هر چه بیش‌تر تلاش می‌کند، بیش‌تر در عشق انیسه غرق می‌شود تا جایی که دل کندن از او برایش به مرگ می‌ماند … اگر برادر راز دیدارهای مخفیانه‌شان را بفهمد …؟

این کتاب برگرفته از حکایت «یک کنیز و دو برادر» از کتاب هزار و یک شب است. هزار و یک شب روایت صدها قصه‌ی تو در توست که طی بیش از هزار سال جمع‌آوری شده و بارها و بارها تغییر کرده است. سولماز خواجه‌وند، قصه‌ی دلدادگی توپازخان و انیسه را از دل این قصه‌ها بیرون کشیده و با نثری شیرین در قالب داستانی دل‌انگیز با چاشنی طنز بازآفریده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9786008025009

مشخصات

نویسنده
سولماز خواجه وند
قطع
رقعی
تعداد صفحات
107

کیف پول

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم