مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

پرسش های چهار گزینه ای فارسی 5 ام دبستان (تیزهوشان)

آموزش از طریق پاسخ به تست های چهار گزینه ای

پرسش های درس به درس همراه با پاسخ تشریحی

نکته های کلیدی درس فارسی پنجم دبستان

ادامه مطلبShow less
195,000 تومان
مرجع:
9786004120388
نام تجاری:
توضیحات

کتاب فارسی پنجم دبستان تیزهوشان خیلی سبز که شامل خلاصه درس و نکات مهم به همراه تست های چهار گزینه ای می باشد که نوشته کاظم غریبی است و توسط انتشارات خیلی سبز به چاپ رسیده است.

در کتاب تیزهوشان فارسی 5 ام خیلی سبز به نکات دستوری آرایه های ادبی و نیز دستورات ادبی و واژه آموزی به دانش آموز به صورت کامل و دقیق به همراه تست های متنوع برای درک بهتر بیان شده است.

کتاب فارسی پنجم تیزهوشان خیلی سبز که کتابی بسیار عالی برای دانش آموزان تیزهوش و سطح بالاس ،چون در این کتاب سعی شده است. انواع تست ها با سطح دشواری متفاوت قرار داده شود .تا دانش آموز به راحتی بتواند سطح علمی خود را ارتقا دهد.

فارسی پنجم تیزهوشان را می توان از لحاظ علمی و محتوایی کتابی کامل دانست. چون دارای خلاصه درس و درسنامه ای کوتاه است ..که در آن به صورت نکته ای نکات درسی و روش های تستی را به دانش آموزان بیان می نماید. که این نکات شامل 200 نکته کلیدی از درس فارسی سال پنجم ابتدایی می باشد.

کتاب تیزهوشان فارسی پنجم برای دوران جمع بندی و نیز تعیین سطح دانش آموزان بسیار مفید است. چون دارای خلاصه دروس درس فارسی و نیز تست هایی با سطح دشواری متفاوت می باشد. تا به راحتی با مطالعه و تست زدن سطح دانش آموزان تعیین و نیز بتواند. به راحتی مطالب مورد مطالعه را با تست زدن در ذهن خود تثبیت نمایند.

درباره کتاب :

فارسی پنجم تست خیلی سبز که شامل 800 تست چند گزینه ای می باشد .که دارای تست هایی با سطح دشواری ساده ، متوسط و سخت هستند. که به راحتی دانش آموز را از سطح  پایین به بالا می تواند ارتقا دهد. کافیست خلاصه درسنامه را مطالعه و تست ها را متناسب با دروس مطالعه شده تمرین نمایند .

کتاب فارسی پنجم تست خیلی سبز بر اساس سر فصل های کتاب درسی طبقه بندی شده است. پس دانش آموزان می توانند همراه با کتاب درسی تست ها و خلاصه نکات کلیدی را نیز مطالعه نمایند. تا در آزمون ها و المپیاد های دانش آموزی بیشترین بهره را از این کتاب ببرند.

کتاب تست تیزهوشان خیلی سبز ویژه دانش آموزان مستعد و باهوش تهیه شده است .که برای مدارس و آزمون های ورودی مراکز عالی در حال آماده شدن هستند .

در کتاب فارسی پنجم تیزهوشان پاسخنامه ها به صورت کلیدی و تشریحی می باشد. تا دانش آموزان با مطالعه آن روش های کلیدی و نیز روش های حل مسئله و روش های سریع تستی آشنا شوند. تا به راحتی بتوانند یک سری از سوالات و تست های آزمون ورودی را بدون حل مسیرهای طولانی به جواب درست رسیده این کار در سرعت عمل و نیز زمان تعیین شده برای آزمون بسیار مفید است.

ویژگی های کتاب :

آموزش از طریق پاسخ به تست های چهار گزینه ای

پرسش های درس به درس همراه با پاسخ تشریحی

نکته های کلیدی درس فارسی پنجم دبستان

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9786004120388

مشخصات

نویسنده
کاظم غریبی/--
قطع
رحلی
تعداد صفحات
128

کیف پول

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم