مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

خاطرات یک سرتق

ملافه را کشیدم رویم و به حرف‌های استاد گوش دادم، از دور من را نشان می‌داد و می‌گفت: «امروز می‌خواهیم این کاداو رو تشریح کنیم، تشریح اندام. بریم دل و روده‌اش رو بشکافیم.» از زیر ملافه دیدم جماعتی چاقو‌به‌دست می‌آیند سمت من. یک‌‌دفعه جاکن شدم روی تخت. ملافه‌به‌سر پا شدم، از زیر ملافه دیدم دانشجوهای دختر و پسر جیغ کشیدند و ازترس نوبتی پس افتادند. تازه فهمیدم خواب نمی‌دیدم. من در سالن تشریح بودم.

ادامه مطلبShow less
11,000 تومان
ناموجود
موجود شد خبرم کن!
بستن
مرجع:
9786008025146
نام تجاری:
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
توضیحات

شرارت‌ها، بازیگوشی‌ها، باج‌خواهی‌ها، قهر‌و‌آشتی‌ها، خلاصه زندگی شلوغ‌پلوغ و پرماجرای یک پسربچه‌ی ده ساله‌ی سرتق با یک مامان گیاه‌خوار، یک بابای گوشت‌خوار دروغ‌گو و کلی آدم‌های دیگر که می‌آیند و می‌روند تا مجموعه‌داستان خاطرات یک سرتق شکل بگیرد و کلی شما را بخنداند.

خاطرات پسربچه‌ای زبر و زرنگ و باهوش و در عین حال شیطان و آب‌زیر‌کاه. شخصیت‌های دیگر داستان، افراد خانواده، فامیل، دوست‌و‌آشنا و همسایه‌ها هستند که هر کدام ویژگی‌ها و یواشکی‌های خودشان را دارند. ولی آخر هر داستان دستشان برای همه رو می‌شود. آن هم با شیطنت‌های شخصیت اصلی داستان. فضایی سرشار از خنده و شادی و اشاره به نکات لطیف و ریز زندگی آدم‌ها.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9786008025146

مشخصات

نویسنده
آرش صادق بیگی
قطع
رقعی
نوع جلد
شومیز
تعداد صفحات
146

سایر کتاب های همین ناشر

کیف پول

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم