مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

در جست و جوی دلتورا (مجموعه دوم جلدهای 5 تا 8)

زن موهای جاسمین را چنگ زد و سر او را با کینه به طرف عقب پیچاند تا جاسمین بتواند چهره او را ببیند، و پرخاش کرد: «حالا یاد می گیری که به از خودت بهتر لگد نزنی، خانم خوشگله! ما برای آدمایی که بی اجازه به ساحل مون میان مجازات مخصوصی داریم. می خوایم که یه حیوون کوچولو رو ببینین، مگه نه فین؟»

آن مرد پوزخندزنان به موافقت سر تکان داد. همین که در قایق سر جایش نشست، دکمه های کتش را باز کرد. کمربند گلدوزی شده دورکمرش بود. مرد وقتی دید که لیف به آن کمربند نگاه می کند، شرورانه خندید و گفت: «دلت برایش تنگ شده؟ تعجبی هم نداره. چون سنگین تر از اونی یه که به نظر میاد –راست راستی مرغوبه! اما جایی که داری می ری، دیگه اینو لازم نداری.»

و همچنان که می خندید، خم شد و پاروها را به دست گرفت.

ادامه مطلبShow less
190,000 تومان
ناموجود
موجود شد خبرم کن!
بستن
مرجع:
9789644176852
نام تجاری:
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
توضیحات

اثری است از امیلی رودا به ترجمه محبوبه نجف خانی و چاپ انتشارات قدیانی. در جست و جوی دلتورا رمانی 8 جلدی سرشار از هیجان، اتفاقات غیر قابل پیش بینی و جذاب است. لیف، باردا و جاسمین سه همسفری هستند که برای پیدا کردن هفت گوهر گرانبهای کمربند جادویی دلتورا با هم همراه می شوند، این سه با عبور از سرزمین هایی وحشتناک، پر خطر و پشت سرگذاشتن حوادث گوناگون تا کنون چهار گوهر را پیدا کرده اند، برای دست یابی به پنجمین گوهر و سپس بقیه ی گوهرها، این سه باید ابتدا تا مرز سرزمین سایه ها سفر کنند و به کوهستان وحشت افسانه ای بروند

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9789644176852

مشخصات

نویسنده
امیلی رودا
مترجم
محبوبه نجف خانی
قطع
رقعی
نوع جلد
گالینگور
تعداد صفحات
580

از همین نویسنده

سایر کتاب های همین ناشر

کیف پول

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم